- 61+050
- 61+300
- 61+400
- 61+500
- 61+700
- 61+900
- 62+000
- 62+100
- 62+200
- 62+800
- 62+850
- 63+100
- 63+200
- 63+500
- 64+500 WD1-18
- 64+600
- 64+850
- 64+900
- 65+100 – 65+210
- 65+200
- 65+200
- 65+300
- 65+750
- 65+850
- 66+200
- 66+250
- 66+500
- 66+550
- 67+100
- 67+150
- 67+400
- 67+500
- 68+100
- 68+150
- dd 4.2 wd1-15
- dd wd1-16
- MS-1.18 Beton plyty przejsciowej
- MS-1.18_Beton plyty przejsciowej
- NASYP WD1-16
- nowa trasa DK28
- odcinek próbny mma_65+100 – 65+210
- P1-28
- wd1-18 64+550
- ZB30
- ZB30A
- ZB33
- ZB38
- ZB40
- ZB41
- ZB43
- ZB45
- ZB45A
- 58+750
- 59+750
- 60+050
- 60+150
- 60+950
- 61+000
- 61+500
- 61+700
- 61+900
- 62+000
- 62+100
- 62+200
- 62+800
- 62+850
- 63+100
- 63+200
- 63+500
- 64+500 WD1-18
- 64+600
- 64+850
- 64+900
- 65+100 – 65+210
- 65+200
- 65+200
- 65+300
- 65+750
- 65+850
- 66+200
- 66+250
- 66+500
- 66+550
- 67+100
- 67+150
- 67+400
- 67+500
- 68+100
- 68+150
- dd 4.2 wd1-15
- dd wd1-16
- MS-1.18 Beton plyty przejsciowej
- MS-1.18_Beton plyty przejsciowej
- NASYP WD1-16
- nowa trasa DK28
- P1-28
- wd1-18 64+550
- ZB30
- ZB30A
- ZB33
- ZB38
- ZB40
- ZB41
- ZB43
- ZB45
- ZB45A
- 58+750
- 59+750
- 60+050
- 60+950
- 61+000
- 61+050
- 61+300
- 61+400